wersja kontrastowa
rozmiar tekstu
Dziś jest piątek, 28 kwiecień 2017 08:32:03
Jesteś tutaj: Odpady komunalne >

Dopłatay do opłat za gospodarowanie ...

Dane Urzędu

Urząd Gminy w Pruszczu
ul. Główna 33
86 - 120 Pruszcz
tel.52 562 43 00
e-mail: pruszcz@pruszcz.pl

Nr konta bankowego:
Bank Spółdzielczy w Pruszczu
33 8170 0008 0000 0550 2000 0010

Godziny pracy Urzędu od 01.01.2015
poniedziałek     7:15 - 15:15
wtorek             7:15 - 17:00
środa               7:15 - 15:15
czwartek          7:15 - 15:15
piątek              7:15  - 13:30

więcej informacji

31 styczeń 2014 07:32 Dopłatay do opłat za gospodarowanie...

 

DOPŁATY DO OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY


W związku z podjęciem przez Radę Gminy Pruszcz uchwały z dnia 9 kwietnia 2013 r. Nr XXXV/207/2013 (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2013, poz. 1571 z późniejszymi zmianami tj. Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2013 r., poz. 2211, Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2013 r., poz. 2386, Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2013 r., poz. 4233) w sprawie ustanowienia dopłat dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy  jest możliwość uzyskania dopłaty na poczet wymaganej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Postanowienia ogólne
Dopłata przysługuje na każde dziecko niepełnosprawne do 24 roku życia, które posiada orzeczenie o niepełnosprawności oraz na trzecie i każde kolejne dziecko w wieku do 18 roku życia lub do 24 roku życia w przypadku, gdy dziecko uczy się lub studiuje i nie osiąga stałych dochodów.

Warunki ubiegania się o przyznanie dopłaty
1. Właściciel nieruchomości składa pisemny wniosek do Wójta Gminy Pruszcz o przyznanie dopłaty.
Przykładowy wniosek można pobrać w Urzędzie Gminy w Pruszczu, pok. nr 3 (na parterze)
2. Wnioskodawca nie może zalegać z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Terminy składania wniosków o przyznanie dopłaty
1. Za pierwsze półrocze tj. styczeń – czerwiec wniosek należy złożyć  do 15 lipca
2. Za drugie półrocze tj. czerwiec – grudzień wniosek należy złożyć do 15 stycznia następnego roku

Terminy realizacji wniosków o przyznanie dopłaty
1. Wnioski realizowane będa dwa razy do roku:
za miesiące od stycznia do czerwca – w miesiącu sierpniu;
za miesiące od lipca do grudnia – w miesiącu marcu następnego roku

Wysokość przyznawanych dopłat
1. Wnioskodawca może uzyskać dopłatę miesięczną w wysokości 7, 50 zł na trzecie oraz każde kolejne dziecko
2. Wnioskodawca może uzyskać dopłatę miesięczną w wysokości 7, 50 zł na każde niepełnosprawne dziecko.

UWAGA!!!!
W przypadku zmiany danych – zwiększenia ilości dzieci, nabycia bądź utraty statusu osoby niepełnosprawnej, utraty statusu ucznia/studenta lub/i podjęciem pracy zarobkowej, przynoszącej stały dochód oraz w przypadku innej okoliczności mającej wpływ na przyznanie dopłaty, wnioskodawca jest zobowiązany do powiadomienia Wójta Gminy Pruszcz w terminie

Kontakt
W sprawie dopłat można uzyskać wszelkich informacji pod numerem telefonu:
(52) 562 43 21

 

Wróć

Kalendarz imprez

Kwiecień 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Filmy

Flesz 14-44-2017
Musisz zainstalowa Flash Player'a oraz włączyć obsługę JavaScript.