Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Gminy w Pruszczu.
Szanowni Państwo, w związku z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii niezbędne jest podejmowanie działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów jak i urzędników, Wójt Gminy Pruszcz wprowadził w okresie od 7 grudnia 2020 r. do odwołania ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu, polegające m. in. na ograniczeniu bezpośredniej obsługi interesantów.
W ww. okresie interesanci proszeni są o kontakt z Urzędem przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu będzie możliwy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uprzednim podejściu do punktu informacyjno – podawczego w tut. Urzędzie.
Kasa Urzędu pozostaje czynna z uwzględnieniem powyższych zasad.
Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
adres: ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz
ePUAP: /7iro324vbd/skrytka
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 52 562 43 05 – punkt informacyjno – podawczy
52 562 43 00 – sekretariat
fax: 52 562 43 02
Klienci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do:
• zakrywania ust i nosa;
• dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji;
• zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przed i w budynku Urzędu.